Direct naar inhoud
2 Vacatures

Hardcore? Nee, hardcover voor JBK

Klant
JBK
Bullseye
Luxebrochures voor drie Limburgse nieuwbouwprojecten
Expertises
  • Vormgeving

Er was eens … een comebackklant

Once upon a time (oftewel: vorig jaar) kwamen broers Jo en Bert Kelchtermans van JBK Projectbouw opnieuw aankloppen bij Impuls communicatie. Dankzij eerdere geslaagde samenwerkingen mochten wij van deze comebackklanten opnieuw aan de slag. U vraagt, wij draaien … Of in dit geval: wij copywriten, designen, begeleiden, drukken en mikken op de bullseye!

 

Drie locaties, drie boeken

Team JBK was niet op zoek naar een wegwerpflyer, maar wel naar een dosis luxe. Met een aantal knappe nieuwbouwprojecten in Zuid-Limburg in de pijplijn was een creatieve communicatiepartner die de look-and-feel kon vormgeven een must. Het doel? Geïnteresseerde kopers over de streep trekken om JBK te kiezen voor hun ‘en ze leefden nog lang en gelukkig’-thuis, met nieuwbouwprojecten van Bilzen tot Sint-Truiden

 

Kunnen we! Op een jaar tijd zorgde ons team voor maar liefst drie hardcovers gevuld met wooninspiratie: van rake copy tot sprekend design. Geïnteresseerden én toekomstige bewoners van deze residenties konden in deze luxeboeken helemaal wegdromen bij het zien van hun (potentiële) nieuwe woning. Happily ever after? Check.

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls