Direct naar inhoud
2 Vacatures

5 rake vragen aan … designer Johnny

Aan rake communicators geen gebrek in ons team, maar soms graven we graag wat dieper in de geest(drift) van onze collega’s … Wat raakt hen tijdens en buiten de werkuren? Inmiddels passeerden al heel wat Impulsers de revue, maar onze enige echte B.G. (bekende Genkenaar) kreeg nog geen kans om vollenbak te shinen. Tijd om daar verandering in te brengen. Vijf vragen. Vijf antwoorden. Vijf keer raak!

1. Welke muziekgenre raakt je het meest?

Johnny: “Funk en hiphop. In beide genres komen artiesten van niets en vechten ze voor hun eigen recht én voor hun recht om te feesten.  Hiphopbeats komen trouwens ook voort uit funk- en soulsamples, daarom dat ze me zo aanspreken.”

2. Welk familiemoment weet je altijd te raken?

    Johnny: “Mijn dochter van anderhalf jaar ‘papa’ horen zeggen … Of mijn vrouw die ‘vandaag doe ik de afwas wel’ naar me roept, omdat ik haar niet goed hoor wanneer ik op zolder muziek aan het spelen ben (lacht). Nee nee, elk moment dat we als familie samen kunnen zijn is puur genieten. Ik heb het mooiste kind en de mooiste vrouw ter wereld.”

    3. Welk gerecht smaakt/raakt altijd?

    Johnny: “Pasta van m’n vrouw! Meer bepaald haar lasagna met polpette of romige pasta carbonara. Maar een gezonde rauwkostsalade met balsamico sla ik ook nooit af!”

    4. Welke creatieve bezigheid raakt jou?

    Johnny: “Ik hou ervan creatieve disciplines in elkaar te laten overvloeien, bijvoorbeeld de sfeer in muziek mijn artwork laten beïnvloeden. Maar eigenlijk zijn alle artistieke uitingen een gevoel van vrij zijn in denken en doen; jezelf kwijtraken om jezelf completer terug te vinden. Dat is waar het om draait.”

    5. Welke Impuls-campagne was voor jou helemaal raak?

    Johnny: “Ik heb met veel plezier gewerkt aan de geitenkaascampagne van Capra. Hoe die geitjes naar me kijken vanop m’n beeldscherm, dan leef ik me helemaal in … Mèèèèh! (lacht) Ons eigen project K’Aardig helpen vormgeven was ook een hoogtepunt vorig jaar.”

    https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls