Wij geloven in twee dingen: ons team en onze resultaten. Vanuit de Impuls-communicatievisie voor jouw bedrijf transformeren we je naar Nog Meer Jezelf™. Hierbij goochelen we niet met dure woorden en nog duurdere ideeën, maar wel met correcte cijfers én een vleugje idealisme.
Wat ons betreft is communicatie geen illusie die alles mooier maakt dan het is. Het kan authentiek zijn. Het kan impact maken. Zo worden Impulsers gedreven door de passie voor hun eigen expertise én die voor de boodschap die jij wil uitdragen als klant. Wij staan achter je. Want we geloven in elkaar. Simpel.
Impuls brengt het binnenste van je bedrijf naar buiten, want dát deel is het beste. Bij ons mag je als klant dus altijd meekijken achter het gordijn. Geen tadaa, wel data.
Expertises
Strategie
Wil je de wereld veroveren met je merk? Of is een klein verschil maken genoeg? Wij finetunen je archetype en analyseren de data.
Merkversterking
Natuurlijk wil je een impact maken. Wij ook. Zo zet Impuls je op de kaart met een uitgekiende (re)branding. Start- en eindpunt: jouw verhaal.
Content
Authentiek communiceren vanuit de kern van je merk, check. Via ons komt je content – van blog tot vlog – recht uit het hart.
Vormgeving
Zien is geloven, dus het oog wil ook wat. Voor onze studio begint een mooiere wereld dan ook bij een mooi design.
Online ontwikkeling
Achter de schermen veel eentjes en nulletjes, in de front-end vooral een verhaal dat klopt. In een oogopslag én qua code.
Advertenties
Impuls plaatst ads à volonté, met het doel van je organisatie als target. Van vacatures tot imagocampagnes.
Achter de schermen
Benieuwd hoe het er backstage aan toe gaat? Impulsers zijn onderling net zo divers als onze klantenportefeuille, maar één ding hebben ze gemeenschappelijk: ze geloven in iets. We smijten ons dan ook met volle goesting in internationale projecten die de wereld een beetje groener maken of nationale campagnes rond mental health.
40+ jaar ervaring
Pre-internet deden we offline ons ding. Nu schakelen we moeiteloos heen en wwweer. Door de skills van onze medewerkers voorop te plaatsen, raken klassieke printadvertenties in onze handen net zo goed hun doel als online ads.
De een houdt van data, de ander van creatie. Maar wanneer we samenkomen voor een briefing komen al die aparte passies samen in één doel. Voor onze klant. Voor hun visie. Want die is ook gewoon de onze.