
Webdesigner
Voor jou rijmt front-end op content, want da’s het gevoel waarop je mikt met je designs. Klanten tevreden stellen is één ding, maar jij snapt dat het uiteindelijk om de user draait.
Lees meerVoor jou rijmt front-end op content, want da’s het gevoel waarop je mikt met je designs. Klanten tevreden stellen is één ding, maar jij snapt dat het uiteindelijk om de user draait.
Lees meerIs Adobe je speelveld? Speel mee(r)! Vervoeg je ons team, dan kop je op conceptueel niveau de meest rake creaties binnen. Als starter-met-schtijl ben je natuurlijk de nodige grafische pakketten meester(es), maar vooral je grenzeloze creativiteit typeert jou.
Lees meerMogen we even iets bij je “aankaarten”? 💌 Niet per postduif, maar in een video vol (dennen)naalden, (lijm)spuiten en (al dan niet alcoholische) bubbels!
Lees meerGoud én zilver? Dat hadden we nooit durven dromen toen we op woensdag 1 december naar de Best of Content Awards in Mechelen afzakten. Alhoewel … Onze contentcampagne voor ‘Ik ben ik’ was wel echt straf.
Lees meerEen blauwdruk is onmisbaar wanneer je een huis bouwt. Op dezelfde manier is een archetype belangrijk in brand building: het zorgt voor een kader en biedt bakken inspiratie. Impuls Communicatie gebruikt daarom in elke strategische oefening de archetypes van Jung.
Lees meer