Direct naar inhoud
3 Vacatures

Gelukkige ver-kaart-dag, Jürgen & K’aardig!

Vijftig worden. Een mens durft dan wel al eens een eerste balans op te maken en terug te blikken. Maar als kersvers ondernemer is het vooral zaak om vooruit te kijken. Ook al lijkt de economische barometer niet echt op groen te staan, voelen we ons bij Impuls communicatie gewapend voor de toekomst.

Maar Impuls communicatie kijkt verder dan zichzelf. Want rooskleurig naar de toekomst kijken is niet voor iedereen weggelegd. Vanuit de verontwaardiging dat in ons land nog steeds minstens één op de tien kinderen opgroeit in armoede, ondernemen we actie.

We combineren al onze skills met als doel “alle” kinderen in Genk een leuk en memorabel verjaardagsfeestje te geven.

De eerste stap zetten we vandaag met de lancering van onze zelfgemaakte eindejaarskaartjes.  De volgende weken zullen onze medewerkers je op allerlei creatieve manieren proberen te overtuigen om hun kaartjes aan te schaffen. Als het enthousiasme van de medewerkers een graadmeter voor succes mag zijn, dan komt het helemaal goed.

“Ondernemer zijn is eenzaam”, vertelde een goede vriend me. (Nu, als ik het verrassingsfeestje dat de medewerkers vorige week voor me organiseerden in acht neem, valt dat best nog wel mee.) “Geven en delen maakt gelukkig”, is vandaag mijn antwoord. Dus niet geheel toevallig lanceren we vandaag K’aardig! Vijftig worden mag je immers niet zomaar voorbij laten gaan, hoorde ik de laatste weken vaker dan me lief is. Bij deze! Niet voor míjn feestje, maar voor dat van vele kinderen.

En dan nu als de bliksem naar onze bestelmodule!

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls