25 jaar vlotte vacatures.

25 jaar vlotte vacatures.

Klant

Poolstok

Bullseye

Competent overheidspersoneel werven

Op een dag vind je de job van je leven. Zoals een job bij de overheid, of de vaste advertentiepartner van Poolstok zijn.

Van advies tot advertentie.

Al meer dan 2 decennia lang staan we onze klant Poolstok, dé opdrachtencentrale voor HR-beleid van overheden, bij met raad, daad en doelstellingen. Zo passeren sinds het jaar 2000 elke dag  vacatures voor de meest uiteenlopende overheidsjobs over onze bureaus. We raken dagelijks de doelgroep in z’n kern door de juiste kanalen te selecteren. Jobat, De Zondag, Stepstone, Facebook, LinkedIn, Indeed, werkenbijdeoverheid … Dankzij een sterke mix tussen digitale en printmedia, bereiken we álle jobhunters of overtuigen we niet-actief werkzoekenden om toch eens verder te kijken.

480 clicks per ad.

Met een gemiddeld weekbudget van maar liefst 40.000 euro (waarvan 3.000 euro rechtstreeks naar Mark Zuckerberg gaat) is Poolstok wekelijks goed voor talrijke clicks. Een modale kost van 0,09 euro per click en 0,24 euro per websitebezoeker? Niet slecht.

Maatwerk is immers de enige manier om de juiste medewerker op de juiste plek te krijgen. Een CTR van 3,8% stemt alleszins niet enkel de klant tevreden, maar ook ons team. Samen gaan we van communicatie op maat naar de geknipte kandidaat!

Scrollen maar!

Crossmediaal in de mix.

Gezien de war on talent op meerdere strijdvlakken woedt, wapenen we onze digitale campagnes graag met extra power. Hoe? Via een oude bekende: print. Niet zomaar, want onderzoek wijst uit dat crossmediaal adverteren je zo’n 21% meer sollicitaties kan opleveren. De herkenbaarheid van de campagne neemt namelijk aanzienlijk toe door de advertentie zowel online als offline te laten verschijnen in dezelfde stijl. “He, heb ik die vacature niet al eens eerder voorbij zien komen?”

Je hoort het al: via onze expertise op vlak van rekruteringscommunicatie laten we onze klanten (en de klanten van onze klanten) schitteren in campagnes die het beste van beide werelden combineren: online én offline exposure. Om dat tweede medium trouwens toch een beetje te kunnen monitoren, werken we graag met traceerbare QR-codes. Levert de campagne resultaat op? Je ziet het duidelijk in de cijfers én de sollicitaties!

Schot in de roos.

  • Online: gerichte targeting via de juiste kanalen (sociale media, nichekanalen …)
  • Offline op maat: printadvertenties in de krant, vakpers …

Teamtroeven.

  • Advies à la minute en op maat
  • Full-time beschikbaarheid met een strakke SLA
  • Design in de huisstijl van iedere Poolstok-vennoot
  • Online advertising die werkt

Online advertenties
met werknemers als resultaat?

Wij helpen je graag. Geef samen met ons je employer brand een creatieve Impuls.