No marketing, no party
Oeps, staat de W in WK dit jaar voor Wélk Kampioenschap? Hoe enthousiast de gouden generatie Rode Duivels enkele zomers geleden nog werd toegejuicht, zo stil is het nu.
Lees meerOeps, staat de W in WK dit jaar voor Wélk Kampioenschap? Hoe enthousiast de gouden generatie Rode Duivels enkele zomers geleden nog werd toegejuicht, zo stil is het nu.
Lees meerMogen we even iets bij je “aankaarten”? 💌 Niet per postduif, maar in een video vol (dennen)naalden, (lijm)spuiten en (al dan niet alcoholische) bubbels!
Lees meerGoud én zilver? Dat hadden we nooit durven dromen toen we op woensdag 1 december naar de Best of Content Awards in Mechelen afzakten. Alhoewel … Onze contentcampagne voor ‘Ik ben ik’ was wel echt straf.
Lees meerEen blauwdruk is onmisbaar wanneer je een huis bouwt. Op dezelfde manier is een archetype belangrijk in brand building: het zorgt voor een kader en biedt bakken inspiratie. Impuls Communicatie gebruikt daarom in elke strategische oefening de archetypes van Jung.
Lees meerJe organisatie zien als merk? Logisch. Maar ook als werkgever heb je een merkstrategie nodig. Enkel zo kan je nieuwe werknemers vinden die perfect in het plaatje passen. Oftewel: employer branding.
Lees meerHarder, better, faster, stronger. Dat is zowat het lijflied van onze DTP-expert en Mac-lover (het computertype, niet de burgerketen n.v.d.r.) Yvan, want voor hem kan het niet snel en efficiënt genoeg gaan.
Lees meer