Direct naar inhoud
3 Vacatures

Gemaakt & geraakt

Onze klanten staan natuurlijk op de voorgrond, maar wij als Impulsers staan letterlijk én figuurlijk achter de projecten waar we deel van uitmaken. En dat loont. Grote rebranding of kleiner communicatieverhaal, we gaan voor elke klant even gepassioneerd aan de slag.

Creatieve thuismatch: scoren voor C-mine Crib!

C-mine Crib

Riemst in een nieuw jasje!

Gemeente Riemst

Content om door een Ring(etje) te halen

De Culinaire Ring

Volle (wel)vaart voor Dag van de Landbouw

Boerenbond

Zo maak je een zwemverbod “hot”

De Vlaamse Waterweg nv

Nuhma slaat digitaal zijn (jaarver)slag

Nuhma

Niets ‘average’ aan deze influencer­campagne!

De Vlaamse Waterweg nv

Provincie Limburg én Europa: 4x in de kijker!

Provincie Limburg

2x content over het event

Seine Schelde Vlaanderen (De Vlaamse Waterweg nv)

1 … 2 … 3 … Hero-model!

TRIXXO
Foto van een enorm wielertruitje in een akker tijdens de wielerklassiekers

Boerenbond behaalt groene trui

Boerenbond
Communicatiecampagne: We laten de tegenstand (alweer) een poepje ruiken

Een winnaars­campagne die eruit springt

TRIXXO

Volop voorjaars­promo voor Terhills

Terhills
Foto van 2 handen die het jaarverslag van de Liefkenshoektunnel vasthouden

365 dagen (Liefkenshoek)­tunnelvisie

NV Tunnel Liefkenshoek
Foto van een lachende vrouw, de linkerhelft in grijswaarden en de rechterhelft in kleur. Hierop staat de tekst "Het water is blauwer ... aan onze kant"

Het (warm) water her­uitvinden? Nee, maar wel rebranden

De Vlaamse Waterweg nv
Wenskaart ABO Global

ABO Global puzzelt het jaar in

ABO Global
Boterham met hierop de tekst "Steun jij de boer ook volmondig?" Hierboven staat de tekst "deel je boterham op 29/11 met #boerenbroodnodig

Broodnodige boeren aan de (Voedsel)top

Boerenbond
Afbeelding van een radio en de kop van een lama

XXL radio­succes voor TRIXXO

TRIXXO
Foto van mensen op een schip op open bedrijvendag

Event­communicatie in stroom­versnelling voor Open Bedrijvendag

De Vlaamse Waterweg nv
Op de achtergrond staat een tractor en op de voorgrond een man die op een kist met affiche leunt. Op de affiche staat een foto van een man bij een berg aardappels en de tekst "Jouw knapperige frietjes? Daar zorgt de boer voor!"

Goed boeren begint bij zichtbaar campagne­voeren

Boerenbond
Foto van de rooftopbar Bon'Air met het logo

High-end merk voor een rooftopbar met niveau

Group GL Hospitality
Campagnebeeld: lachende man met open armen en op de achtergrond een meter die in het groen staat. Slogan: Zit je energiepeil goed? Kom bij ons werken!

Employer branding op peil voor VREG

Poolstok (vennoot VREG)
Flesje en glas Force Majeure Blond

Volle bak voor Force Majeure-branding

Force Majeure
Poster van een dame die in 2 is gesplitst: links dansend in een rode jurk, rechts lopend in een blauwe UCLL-trui. Hierboven staat "Maak de move van dansvloer naar klassenloop"

Een campagne met klasse voor Hoge­school UCLL

Hogeschool UCLL
Foto van twee kinderen met valbescherming die in een wasmand van de trap af glijden, met de tekst "Erop uit met ... Riebedebie.be. Koop snel je tickets via riebedebie.be"

Een zomer vol daguitstappen

Koepel van Attracties en Musea vzw

XXL merk­positionering voor TRIXXO

TRIXXO

Het jaar van LRM

LRM

Nooit too cool for school

Hogeschool UCLL

Een werkplek onder de zon

Terhills Resort

Maquette gemaakt, doel geraakt

De Vlaamse Waterweg nv / Seine Schelde Vlaanderen

22 jaar vlotte vacatures

Poolstok

Ik ben ik? Ik ben fan

De Voorzorg

Wwwelkom in de toekomst

De Vlaamse Waterweg nv
https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls