Direct naar inhoud
3 Vacatures

1 … 2 … 3 … Hero-model!

Geen held op sokken, maar écht de held uithangen. Daarvoor zijn we bij TRIXXO aan het juiste adres. Impuls kreeg de opdracht alle TRIXXO-helden op de gevoelige plaat vast te leggen.
Klant
TRIXXO
Bullseye
De branding van TRIXXO met fotografie versterken
Expertises
  • Merkversterking
  • Strategie

Van huishoudhulp tot huishoudheld

TRIXXO heeft zich als groeibedrijf de afgelopen jaren sterk in de markt gezet, zowel binnen de dienstencheque- als de uitzendsector. Dat harde werk zorgde al voor tal van awards en bekroningen op het palmares van TRIXXO.

Als vaste communicatiepartner zijn we daar natuurlijk heel erg trots op. Want ook wij schrijven ondertussen al enige tijd mee aan hun succesverhaal. Een strategisch verhaal met identiteit, die TRIXXO volledig op het lijf geschreven is. Nu breiden we het verhaal verder uit, met fotografie vol merkverhaal.

En die fotografie volgt natuurlijk volledig de lijn van hun archetype: de held!

Een écht heldenverhaal

Het heldenarchetype – wat je op het eerste zicht misschien niet zou koppelen aan het beroep van huishoudhulp of uitzendkracht – spelen we hier maximaal uit. Met …

  • Kikvorsperspectief, want ja wij kijken op naar onze huishoudhelden;
  • Uitvergroting van de lichaamstaal, want ze zijn groots in hetgeen ze elke dag doen;
  • Scherpte-dieptespel, want een huishoudheld staat bij TRIXXO steeds op de voorgrond;
  • De juiste belichting, want een held straalt en blinkt uit.

Het resultaat? De beelden spreken voor zich.

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls