High-end merk voor een rooftopbar met niveau
Torenhoge verwachtingen? Die konden we zeker inlossen wat de rebranding van deze luxueuze rooftopbar betrof. Zo zorgde ons team voor een lancering én vormgeving met een gouden randje.- Merkversterking
- Online ontwikkeling
- Vormgeving
Group GL Hospitality en Impuls Communicatie zaten al vaker rond de tafel om toffe projecten op poten te zetten. Dus toen ze begin dit jaar samen met Radisson Blu Hasselt beslisten dat het tijd was voor een rebranding van de welgekende Skylounge — de hoogste rooftopbar van Limburg — stapten wij meteen mee de lift in. Wat ons betrof hoorde bij een nieuw interieur immers ook een nieuw merk. En daarvoor mochten we gerust hoog mikken …
Uitzicht op de USP
Ze zeggen toch dat de lucht beter is op grote hoogte? Hiervan vormt het vernieuwde Bon’Air het mooiste bewijs. Met zo’n uitgesproken USP als een 360°-uitzicht over de stad van de smaak hoefde Team Impuls niet ver te zoeken naar inspiratie. Snel aan de slag dus om een stijlvolle rebranding op punt te stellen!
De kersverse merknaam Bon’Air diende daarvoor als uitgangspunt en zo goten we de luxueuze uniciteit van deze rooftopbar in een welklinkende vorm. In het logo grepen we terug naar de herkenbare TT-torens die dit geweldige uitzicht bieden. Qua kleurgebruik bleven we kort bij het gloednieuwe interieur. Goud en zwart, kwaliteit en luxebeleving ten top!
Stijlvol vanaf de startmeet
Deze nieuwe huisstijl vertaalden we naar tal van creatieve uitwerkingen. Van bestickering in de lift die je naar de bovenste verdieping brengt tot menukaarten, membershipcards en cocktail napkins.
De Maraschinokers in de cocktail? Een exclusief lanceringsevent dat zorgde voor een rake eerste indruk bij de meest voorname Limburgers! En niet te vergeten: de bijhorende aftermovie. Kijk mee en krijg de smaak te pakken.