Direct naar inhoud
3 Vacatures

Maquette gemaakt, doel geraakt

Resultaat boeken is tof. Er dan ook nog eens een awardnominatie voor krijgen, dat is héél tof.
Klant
De Vlaamse Waterweg nv / Seine Schelde Vlaanderen
Bullseye
Publica Awards-campagne met winnaarsmentaliteit
Expertises
  • Advertenties
  • Inhoud
  • Strategie

Toen onze klant De Vlaamse Waterweg nv het afgelopen jaar twee nominaties binnenhaalde voor de felbegeerde Publica Awards (de Oscars voor overheidsprojecten, zeg maar), maakten we het mee vanop de eerste rij. C(h)ampagnetijd!

And the award goes to …

Als vaste communicatiepartner van de Vlaamse waterwegbeheerder mochten we een straf duo projecten van Seine Schelde Vlaanderen highlighten in aanloop naar de awarduitreiking.

De opdracht om “er iets van te maken” mogen we hier gerust letterlijk nemen: de custommade maquette die we knutselden voor de nominatievideo was een wonderlijk miniwereldje. Helemaal op maat van ons scenario.

Stop-motion, start winning

We lieten onze verbeelding de vrije loop in de visionaire stop-motionfilm die volgde. Het verdict? Een publieksprijs op basis van online stemmen voor het stuwsluisproject in Harelbeke (met dank aan onze doordachte socialmediacampagne) én een pronkplek op de Pecha Kucha.

Ook de brug in Ingelmunster verdiende er een speciale vermelding. Maquettemannetjes blij, wij blij. Zo behaalden we de winst voor de awards, voor de binnenvaart én voor de omgeving.

Schot in de roos

Bekijk de video:

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls