Om je vingers bij af te (k)likken
De beentjes onder tafel schuiven doen we even graag als de handen uit de mouwen steken. Voor een website op maat van Terhills Hotel, hun restaurant/bar én meetingrooms deden we beiden.- Online ontwikkeling
Onze vaste klant Terhills – meer bepaald Terhills Hotel – vond het hoog tijd voor een virtuele make-over in lijn met hun fysieke renovatieplannen. Terwijl de bouwteams ter plaatse aan de slag gingen met afbreken en afwerken, gingen onze websitebouwers dat ook … Over twee vliegen in één klap gesproken!
De inhoudelijke basis van hun oude webstek hielden we aan: kamers, arrangementen … Een prima fundament om op verder te werken. Maar de sitestructuur, stijl en UX werden wél grondig onder handen genomen door Team Impuls. Van copy tot ontwerp en development, we mixten eigenhandig alle ingrediënten tot een smaakvol resultaat.
Smaakt deze case naar meer?
3x raak
Daarvoor kwam er heel wat op het bord van ons webteam te liggen. Want het restaurant/de bar, het hotel en vergaderzalen moesten de digitale spotlight delen zonder die van elkaar te stelen. Challenge accepted! De header maakt deze heilige drievuldigheid meteen helder dankzij ons slimme design: Eat, Sleep, Meet. Van zodra je met je muis over één van de drie woorden hovert, verschijnt de bijhorende foto via een stijlvolle fade-in. Ook de boekingsknop bovenaan verandert in functie van deze keuze. Zo vergis je je zeker niet tussen het boeken van een tafeltje, een kamer of een vergaderzaal!
Op vraag van de klant kregen de hotelarrangementen extra aandacht door middel van filters. Hiermee kun je op basis van je interesses met amper enkele kliks ontdekken wat het hotel en de omgeving voor je in petto hebben. Grootschalige beelden lokken je visueel naar binnen; want het oog wil ook wat. Neem dus zeker zelf eens een kijkje om te ontdekken of we ook jouw nieuwsgierige blik kunnen veroveren met ons websitedesign!
Opgelet: Impuls communicatie is er niet voor verantwoordelijk als “je vinger uitglijdt” en je spontaan een overnachting of diner boekt omdat je de website zo onwwweerstaanbaar vindt. 😉