Volop voorjaarspromo voor Terhills
Net als de krokussen en tulpen schieten er dit voorjaar ook social campagnes uit de grond bij Terhills. Wie die geplant/gepland heeft? Drie keer raden …- Advertenties
- Merkversterking
- Strategie
Summer lovin’? Zeker, maar ook in het voorjaar valt er van alles te beleven bij Terhills. Deze veelzijdige site heeft het hele jaar door zowel binnen- als buitenactiviteiten te bieden en dat wilden we deze lente maximaal in the picture zetten via onze campagnes.
Het doel: de (naams)bekendheid van Terhills vergroten. De tools: breed én gericht bereik. We stemden kanaal én content ook nog eens af op de doelgroep, en zo lag het succes binnen handbereik. Met de verschillende troeven van het gebied – in beeld, woord en video – als unieke selling points!
Voor ieder wat wils bij Terhills
Met het oog op een breed bereik, zetten we in op dagrecreatie of ‘de ideale dagtrip naar Terhills’. En daarvoor zagen we al snel overal contentinspiratie om ons heen. Te land, ter zee (of althans: water) en in de lucht! Onze beelden van de jaarlijkse shoot waren hiervoor het ideale vertrekpunt.
Naast breed bereik, gaan we voor relevantie en precisie. Zo zetten we bijvoorbeeld een specifieke campagne op voor de virtuele escaperoom X-Cube en promootten we babyzwemmen bij jonge ouders in een zone van 20 kilometer rond Dilsen. Mensen met interesse in sauna en ontspanning kregen dan weer een ad voor Elaisa Wellness te zien. Dit terwijl de campagnes voor de hotelarrangementen runde naar vakantiegangers in heel België en zelfs een stukje van Zuid-Nederland …
Gericht met precisie
Maar natuurlijk promootten we niet alleen ‘the fun side’ van Terhills. Ook onze vacaturecampagnes wisten met precisie hun doelstelling the raken. Via onze employer branding voor zowel Terhills, Terhills Hotel als Terhills Resort zetten we verschillende openstaande functies – van redder tot HR-manager – in de digitale kijker. Bullseye!
Resultaat op maat
Kortom: een waaier aan campagnes, net zoals Terhills een waaier aan activiteiten biedt. Elke campagne legt de focus anders en precies daardoor vullen ze elkaar zo naadloos aan qua bereik en impact. Een aanpak die loont, met de specifieke campagne over babyzwemmen op kop: een CTR van 6,60% en een CPC van € 0,03 is immers niet mis. Al kunnen we ook bij de algemene campagnes heel mooie cijfers optekenen met een gemiddelde CTR van 3,13% en CPC van slechts € 0,06.
Dankzij deze mix is Terhills weer van voldoende werknemers én meer dan genoeg bezoekers verzekerd in alle seizoenen. Terecht, voor een site die voor ieder wat wils in petto heeft!