Driedubbele winst op BOCA’s voor ‘Ik ben ik’
Goud én zilver? Dat hadden we nooit durven dromen toen we op woensdag 1 december naar de Best of Content Awards in Mechelen afzakten. Alhoewel … Onze contentcampagne voor ‘Ik ben ik’ was wel echt straf. Naast een tevreden klant en een trots team leverde dat nu ook erkenning binnen de communicatiecommunity op. Impuls won namelijk een gouden BOCA in de categorie Best Long Term Marketing Program B2C en een zilveren exemplaar in de categorieën Highest Conversion en Best Non-Profit. Samen gingen we voor goud én meer awareness rond mentale gezondheid.
Dat we de afgelopen jaren hard maar happy aan een campagne rond mentaal welzijn hebben gewerkt voor de Socialistische Mutualiteiten, wist je waarschijnlijk al. Je spotte de campagne vast wel eens op social media maar ook de soaptest, testimonials en VR-experience waren een groot online en offline succes. Genoeg content dus om te delen over deze non-profitcampagne, en precies dat was ook de grootste troef van ‘Ik ben ik’: straffe contentmarketing. Het resultaat? Conversie om u tegen te zeggen.
De campagne was ons, dankzij haar higher goal, dan ook op het lijf geschreven. Dat onze jarenlange inzet nu werd beloond op de Best of Content Awards—georganiseerd door ACC en Custo—is wat ons betreft de kers op een lekkere langetermijntaart. De BOCA’s zijn namelijk een nationale award waarnaar campagnes uit heel België meedingen. Fier op ons team en op deze campagne! Want mentaal welzijn is goud waard.