Een winnaarscampagne die eruit springt
TRIXXO Jobs werd heel even TRIXXXO nadat het uitzendbureau voor de derde keer op rij de titel van Trends Gazelle mocht claimen. Ons cadeau? Communicatie met een strik errond!- Inhoud
- Merkversterking
- Vormgeving
Als vaste communicatiepartner vierden we maar al te graag mee met topklant TRIXXO toen ze eind april het record van meeste Trends Gazelle-winsten op hun naam mochten schrijven. Dat deden we naar goede gewoonte door hen te voorzien van een rake communicatiecampagne op maat van de mijlpaal. Want hoe konden we deze straffe prestatie het best vertalen naar een uniek concept dat eruit springt – letterlijk? Mét impact voor de diverse doelgroepen die ze beogen?
XXX-jes van de winnaar
Het idee “TRIXXXO met drie x’en” lag al snel op tafel. Nog wat finetunen samen met de klant en voilà: een driedubbel geslaagde winnaarscampagne! We ontwikkelden een animatie waarbij het logo visueel werd uitgebreid met een extra X en communiceerden ook op social media over de winst. We richtten advertenties op uitzendkrachten, nieuwe medewerkers en klanten met echte gazellen als ludieke mascottes. Voldoende variaties en een kwinkslag in de copy om een maxxximaal publiek te bereiken, check.
Offline vergeten? Nee hoor. Via onder andere Trends Magazine zetten we de puntjes op de i van “printcampagne”. Interessant weetje: we bereidden zowel een versie voor winst als voor verlies voor, want we wisten op voorhand natuurlijk niet wat de uitkomst zou zijn. Zo zie je maar: flexibel communiceren is onze specialiteit. Maar, eerlijk is eerlijk, we geloofden volledig in de overwinning van onze partner. Geen verrassing dus, maar alsnog een mooie verwezenlijking van formaat. Chapeau TRIXXO!