Het jaar van LRM
365 dagen aan straffe verwezenlijkingen samenvatten? Met een raak concept wisten we de stakeholders van deze grote speler te informeren én verrassen.- Merkversterking
- Vormgeving
The circle of life
Dat LRM een van dé drijvende krachten achter de Limburgse economie in onze provincie is, is onmiskenbaar. Dit reflecteren in een stijlvol jaarverslag dat even aantrekkelijk is als het recent door LRM gelanceerde vakantiepark Terhills Resort was dan ook onze missie. Kernwoorden/waarden: transformatie en opwaardering. Dit centrale thema werd door onze studio vertaald naar een toepasselijk creatief concept.
Meteen een schot in de roos qua (huis)stijl én inhoudelijke onderbouwing, want bij Impuls Communicatie begint rake communicatie altijd bij de kern: het merkverhaal van de klant. Twee halve cirkels symboliseren het vernieuwingsproces dat LRM zo typeert. Altijd in beweging, altijd verbonden. De cirkels werden bewust gedecentraliseerd geplaatst. Dit asymmetrische aspect laat zien dat we dankzij vernieuwing steeds verder eindigen dan waar we zijn vertrokken. Transformatie is geen rechtlijnig proces en evolueert doorheen de tijd; daarom verwijzen de lijntjes aan de zijkant van de cirkel ook naar een klok.
Mozaïek in harmonie
Toch nog een extraatje in gedachten, nadat de aanbesteding al is goedgekeurd? Geen probleem. De Impulsers kwamen maar al te graag tegemoet aan de vraag om een fotomozaïek van de bijna 200 LRM-medewerkers en ondernemers toe te voegen aan het totaalplaatje, wetend dat deze visuele bonus het geheel zou ondersteunen. Hiermee geeft het jaarverslag een stukje van zichzelf aan iedereen die de dagelijkse drijfveer achter de transformatie van Limburg vormt.
Wil je het resultaat wel eens met eigen ogen zien? Klik door naar de digitale versie van het LRM-jaarverslag en wie weet ben je er wel net zo lyrisch over als onze klant dat was.