Direct naar inhoud
3 Vacatures
Foto van een enorm wielertruitje in een akker tijdens de wielerklassiekers. Tractors vormen een hart rondom het truitje.

Boerenbond behaalt groene trui

Een sport die dwars door het Belgische boerenlandschap snijdt en ons er zo volop van laat meegenieten, dat kunnen we alleen maar aanmoedigen. Toch?
Klant
Boerenbond
Bullseye
Veldwerk voor het belang van de boeren.
Expertises
  • Inhoud
  • Merkversterking

Daarom gaat Boerenbond voor zichtbaarheid én sympathie met een positieve actie in het (werk)veld. Letterlijk! Impuls Communicatie installeerde vijf enorme wielertruitjes in akkers en weilanden tijdens de jaarlijkse wielerklassiekers (Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen, de Ronde van Vlaanderen, de Scheldeprijs en de Brabantse Pijl).

Wie goede ideeën zaait, zal succes oogsten. En dat bleek ook zo te zijn bij deze actie! We kwamen in alle betrokken koersen in beeld, inclusief vermelding van de commentators. Met kijkcijfers die opliepen tot over 1.3 miljoen kijkers, wisten we met onze boodschap vlot heel wat Vlaamse huiskamers binnen te dringen. Om van de persaandacht achteraf nog maar te zwijgen: Het Nieuwsblad, VRT.be, Radio 2, Het Belang van Limburg … Iedereen pikte een graantje van de campagne mee. Want boeren zijn broodnodig.

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls