Direct naar inhoud
3 Vacatures

Creatieve thuismatch: scoren voor C-mine Crib!

Een nieuw concept lanceren dat een rode (of beter gezegd: gele) draad trekt doorheen de communicatie van onze eigen C-mine Crib? Say no more. Wij hebben r u i m t e.
Klant
C-mine Crib
Bullseye
Een felgele, creatieve merkidentiteit
Expertises
  • Advertenties
  • Merkversterking
  • Vormgeving

C-mine Crib is een bruisende site waar bedrijven – van ambitieuze start-ups tot gevestigde spelers in de creatieve sector – samenkomen om te (net)werken en elkaar te inspireren. Hier huur je dus véél meer dan een kantoorruimte, want de crib community is alive and kicking. Maar het goede voornemen van C-mine Crib voor 2024 was duidelijk: nóg meer ondernemers en ondernemingen die zich creatief noemen (in de brede zin van het woord) een thuis bieden. Honey, I’m home!

Het thuisvoordeel

We schoten tijdens de pitch meteen raak met ons concept ‘Ruimte voor creativiteit’. Vanuit de inhoud vertrekken was vanzelfsprekend voor dit project, want we kennen de site natuurlijk vanbinnen en vanbuiten. Met het creatieve concept highlighten we in een oogopslag dat C-mine Crib niet alleen létterlijk ruimte heeft voor je creativiteit (in de vorm van kantoorruimte), maar ook figuurlijk. Hier kan je volledig jezelf zijn en je creatieve flow volgen, van spectaculaire dromen tot effectieve uitvoering. Voor grote ideeën (en nog grotere toekomstplannen!) rollen we maar al te graag de welkomstmat uit.

Ruimte om u tegen te zeggen

Deze creatieve tagline geven we visueel vorm middels een speels woordlogo dat tal van sloganvarianten mogelijk maakt: ruimte voor expressiviteit, ruimte voor innovatie, ruimte om jezelf te zijn … Stuk voor stuk USP’s van C-mine Crib die we uitspelen. Maar ook het woord ‘ruimte’ zelf pakken we creatief aan, via een verrassend verlengde u-letter. Allemaal in het typerende geel van de huisstijl, natuurlijk!

Creatiever dan ooit

Een stevige basis, waarmee we aan de slag konden in tal van uitwerkingen: van socialmediacontent en leadcampagnes tot animaties. Onze leadcampagnes mikten we heel nauwgezet op kleine bedrijven en ondernemers die op zoek zijn naar ruimte om hun creativiteit de vrije loop te laten.
Met een catchy beeld waarin we deze ruimte symboliseren, in combinatie met ons woordlogo, benaderen we onze doelgroep gerichter dan ooit tevoren.

Advertentie uit onze leadscampagne
Socialmediapost in het kader van valentijnsdag

Mission accomplished? Zeker, want het nieuwe concept vindt overal raakpunten; bijvoorbeeld ook in de ‘10 Days Of(f) Creativity’, die in maart georganiseerd werden in de Crib. 10 dagen lang lieten we inspiratiezoekers de ruimte van de Crib niet enkel zien maar ook écht beleven met creative talks en workshops. En ook de inschrijvingen voor deze opendeur kwamen natuurlijk via onze campagne!

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls