Full-service zorgt voor “full house” op woonbeurs
Net zoals er heel wat komt kijken bij een woning inrichten, komt er ook heel wat kijken bij een woonbeurs promoten – zowel online als offline. Van inkomkaarten tot video- en fotografie … You name it, we did it.- Advertenties
- Inhoud
- Merkversterking
- Vormgeving
Extra exposanten, extra klanten
Voor Woonestetika 2024 was het dit najaar weer alle hens aan dek bij Impuls. Want full-service communicatieondersteuning vereist een full house aan skills! We begonnen met de werving van standhouders via sociale media en gaven de praktische communicatie (zoals het deelnameformulier) een update. Zonder standhouders geen beurs, toch?
Maar bezoekers aantrekken was natuurlijk minstens even belangrijk. De contentplanning ter promotie van de beurs pakten we enorm veelzijdig aan: de ene dag een informatief postje, de volgende een rake inhaker. Met sfeerbeelden en reels zorgden we voor voldoende visuele lokkertjes. Want wanneer het publiek interieurliefhebbers betreft, wil het oog ook wat …
Keeping it reel
Ook tijdens de beurs gingen we aan de slag voor Limburghal en Woonestetika. Reels, sfeerbeelden, winacties en een aftermovie … Met dagelijkse social media content garandeerden we dat we gedurende de gehele looptijd van de beurs top-of-mind bleven bij onze doelgroep en last-minute beslissers nog konden prikkelen om de beurs een bezoekje te brengen.
Naast dit sterke online fundament, verwaarloosden we ook de klassiekers niet: print is altijd raak. Met een huis-aan-huisfolder vielen we meteen met de deur in huis en de slim geplaatste advertenties in HBVL misten hun doel evenmin. Copywriting by Impuls? Check.
De klant is dan wel een klepper qua interieurdesign, wij zijn kleppers qua grafisch design. Zo verzorgden we een stijlvol campagnebeeld voor deze editie én de opmaak van al het drukwerk: van uitnodigingen, inkomtickets, vrijkaarten en de toegangskaarten voor de Nacht van Woonestetika tot eetbonnen en deelnamebadges.
Wwwin-win
Ten slotte ontwierp onze online cel een landingspagina voor een winactie in samenwerking met Het Belang van Limburg. De reeds bestaande website gaven we vanzelfsprekend ook een inhoudelijke update zodat alle info actueel was voor de editie van 2024.
Hebben we een verschil gemaakt met deze waaier aan fullservicediensten? Wat de klant betreft was Woonestetika ook dit jaar een schot in de roos, met zelfs een meetbaar en positief verschil ten opzichte van vorige edities van deze gezellige, Limburgse beurs. Klant tevreden, wij ook tevreden. Op naar 2025!