Direct naar inhoud

Ik ben ik? Ik ben fan

Een trio hashtags om zelfacceptatie te promoten: #IkBenIk #GewoonMezelf #IkBlijfMezelf.
Klant
De Voorzorg
Bullseye
Mental health-campagne met testfunctie
Expertises
  • Advertising
  • Inhoud
  • Merkversterking
  • Online ontwikkeling
  • Strategie

Verdeel, heers, hashtag

Awareness opwekken voor mental health lukt natuurlijk niet door alleen maar een one-size-fits-all spreuk en/of hashtag te lanceren. Nee, zélfs met een breed doelpubliek voor ogen gingen we voor de eeuwenoude strategische aanpak ‘divide and conquer’

Met spitsvondige woordspelingen wisten we voor de drie doelgroepen (jonge ouders, senioren en jongeren) een T-shirt op maat te verzinnen. Eerlijkheid met een kwinkslag vormt een dubbele laag in de copy. Recht in de roos. Of recht in ’t hart.

Test(imonial) jezelf

Gewone mensen met echte verhalen zorgen in de vorm van testimonials voor een concept met een brede draagkracht, vertrekkend vanuit de essentie van De Voorzorg en wijd verspreid vanuit al hun on- en offline kanalen. En dat al drie jaar lang voor Ik ben ik, Gewoon mezelf en Ik blijf mezelf. De geheime formule? Testimonials, de website, een test en tips. Allemaal aangepast aan de doelgroep.

De zelftest voor jongeren werd opgeleukt met soapfragmenten en garandeert een persoonlijk resultaat. Zo helpen we onze klant en hun leden groeien, evolueren en inspireren. Van laagdrempelige communicatie naar toegankelijke gezondheidszorg.