Direct naar inhoud

Nooit too cool for school

Je hogeschool aanprijzen om zoveel mogelijk studenten naar de infodag te lokken? Ad(s) fundum!
Klant
Hogeschool UCLL
Bullseye
Campagne rond infodagen opzetten
Expertises
  • Advertising
  • Inhoud
  • Merkversterking
  • Strategie

(W)informeren troef

Elk jaar organiseert hogeschool UCLL infodagen voor alle tieners met hogeschoolambitie. Hun campagnes om de zowel online als offline infodagen te promoten, kregen een dosis raakheid à la Impuls mee. Het concept van de schuifpuzzel bleef (studiew)ijzersterk overeind.

Als communicatiepartner van de meest vooruitstrevende hogeschool van Leuven en Limburg zorgden we er dan ook voor dat onze ads zoveel mogelijk toekomstige studenten wisten te bereiken. Via socials én Google Display — samen goed voor zo’n 15.000 clicks.

Platformen in vorm

Onze veelzijdige aanpak miste z’n doel niet: door onze skills te (ver)spreiden over verschillende platformen waarop jongeren actief zijn, zorgen we voor rake cijfers qua bereik. Facebook en Instagram? Tuurlijk, waar anders haal je meer dan een miljoen weergaven. YouTube, Snapchat en TikTok? Je kan niet zonder met Gen Z in je vizier.

Dankzij deze mediamix weten we voor de infodagadvertenties keer op keer de kaap van verwachte inschrijvingen te overschrijden. Met onze laatste campagne gingen we van 1500 naar maar liefst 2030 nieuwe Moving Mind. Samen zetten we de toekomst in beweging.