Direct naar inhoud

Wwwelkom in de toekomst

Toekomstgericht denken: goed. Vaste gewoonten nu al transformeren naar iets gloednieuw: beter.
Klant
De Vlaamse Waterweg nv
Bullseye
Coronaproof infomarkt met wauw-factor
Expertises
  • Design
  • Merkversterking
  • Online ontwikkeling
  • Strategie

Een nieuwe ‘event’ horizon

Infomarkten zijn voor De Vlaamse Waterweg nv een must om transparant te communiceren over hun visie. Enter corona, en opeens konden we niet langer gebruik maken van traditionele eventorganisatie. Pure paniek of perfecte kans voor innovatie? We gaven er een draai aan.

Samen met onze klant gooiden we in 2020 noodgedwongen alle conventionele infomarktideeën overboord, wegens — you guessed it — niet coronaproof. Maar hoe konden we de betrokken partijen dan toch informeren over de uit te voeren werken? Een webinar, dan maar? Bwa, niet erg wauw.

Immens immersive

Webinars zijn leuk, maar we wisten meteen dat we er nog een innovatief schepje bovenop konden doen. Want online informeren hoeft niet eenzijdig te zijn. Laat staan saai en statisch. Een belevingsvol moment creëren dat bezoekers echt raakt deden we daarom met behulp van een virtuele powerhouse.

Bye bye Microsoft Teams en Zoom, hallo digitale wereld op maat. Samen met onze partner Medialife bouwden we deze pixel per pixel op. Het resultaat? Een online universum om je in onder te dompelen via streaming, messaging, videochat … 3D ontmoet huisstijl, info ontmoet experience.

Zo werken we samen van een digitale wereld naar een wereld zonder file.