Direct naar inhoud
3 Vacatures

XXL merk­positionering voor TRIXXO

“Mag het iets meer zijn?” Zeker. Voor de branding van dit groeikrachtige dienstencheque- en uitzendbedrijf pakten we groots uit. Bigger is better.
Klant
TRIXXO
Bullseye
Uitgesproken merkpositionering
Expertises
  • Advertenties
  • Inhoud
  • Merkversterking
  • Strategie
  • Vormgeving

Superstrategie via heroïek

TRIXXO is inmiddels een naam om u tegen te zeggen in het dienstencheque- en interimlandschap. Daarom bouwen we vanuit de communicatieve coulissen bij Impuls Communicatie aan een merkpositionering die het net zo groots ziet als dit groeiende bedrijf. Less is more? Dacht het niet. Gedrevenheid, durf en visibiliteit troef.

De strategie startte, zoals dat onze gewoonte is, bij het merkverhaal. Van daaruit gaan we creatief aan de slag, dus first things first. Dat het archetype ‘de held’ de drive van het TRIXXO-team het beste samenvat, bleek al snel uit onze brandanalyse. TRIXXO is ambitieus, competent, heeft een growth mindset en staat gekend als een energieke speler in de sector. Die dynamiek, moed en het doorzettingsvermogen liggen perfect in lijn met het hero-archetype. Kortom: de knalgroene superheldencape ligt al klaar!

Een XXL communicatie-aanpak

Maar TRIXXO gaat verder. Véél verder. Dus was het aan ons om die dynamiek op opvallende wijze te vertalen. Dat mocht gerust wat feller. Het centrale symbool hiervoor? De letters XX in allerlei combinaties en toepassingen, zoals XXL. Herkenbaar én inhoudelijk onderbouwd. Zo zien we het graag. Want net als TRIXXO gaan ook wijzelf graag een stapje verder in onze strategie, aanpak en creatieve uitwerkingen. Zo leefde onze studio zich uit met Tinder-ads (da’s eens iets anders!) en ontwikkelden we een grootse reclamespot die te zien was op nationale televisie.

Het achterliggende concept trekken we zowel qua stijl als gevoel door naar socialmedia-advertenties, flyers, online en employer branding campagnes etc. Maar ook in de eigen omgeving zetten we het TRIXXO-merk in de kijker. Zo kreeg zelfs de TRIXXO Arena in Hasselt enkele XXL touches ervan mee en overgoten we de kantoren met een toepasselijk brandingsaus, inclusief TRIXXO-cocktail aan de bar! Voor een echte held is het glas immers altijd halfvol. Al deze kleine accenten zorgen voor een groots resultaat, dat we benutten als momentum in de zoektocht naar nieuwe mensen. Want een catchy merkconcept is, in al zijn vele vormen, dé drijvende kracht achter de employer branding die het bedrijf helpt om medewerkers aan te trekken voor TRIXXO Home, TRIXXO Jobs én TRIXXO intern. Groeien doet groeien.

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls