Employer branding
Buzzword of niet?
Raakpunten. Je hebt er met iedereen die je ontmoet minstens één, maar onderling als marketing- en communicatieprofessionals delen we ze bij de vleet. Via ons werk. In onze failures. En onze ambities.
Marc Croonen van Vandemoortele is niet de minste. Als Chief Human Resources zorgden zijn inzichten voor succes binnen het bedrijf en voldoening binnenin zichzelf. Tijdens deze eerste episode belicht hij zes thema’s waarmee Team Vandemoortele dag in dag uit streeft naar het opbouwen van een sterk en duurzaam werkgeversmerk.
Op 1-2-3 je employer brand versterken
Je organisatie als employer brand versterken vereist een aanpak in verschillende fases. Ontdek hier welke stappen je moet zetten.
De 2 B’s: branding en betrokkenheid
Door je team een glansrol te laten spelen in je werkgeversverhaal zorg je voor engagement vanuit de kern. Hoe? In 5 stappen.
Trefzeker dankzij talentontwikkeling
Opleidingen op maat van je personeel zorgen voor groei op meer vlak dan één. Bekijk de video voor een handig stappenplan.
Denk eens out-of-the-(tool)box …
Toolboxtrainingen kunnen zorgen voor een stevige boost binnen je employer branding. Maar hoe pak je dat aan als organisatie?
Futureproof: niet zomaar een buzzword
De toekomst van je werkgeversmerk verzekeren op lange termijn is een must. Met deze tips denk (en ga) je vooruit.
4x van branding tot resultaat
Proficiat, je hebt geïnvesteerd in je employer brand. Dankzij dit advies ontdek je of het de moeite waard was. Spoiler alert: sowieso.
5 raakpunten van Vandemoortele
-
Sterke retentie
-
Stijgend medewerkersengagement
-
Snellere invulling vacatures:
van 140 tot 105 dagen -
Verdrievoudiging aantal opleidingsuren:
gemiddeld 40 u. per medewerker -
Betrokkenheid productiemedewerkers
dankzij toolboxsessies (±10 min.)
Zo (ge)raakt(e) Marc Croonen er
Genkenaar Marc Croonen (63) is Chief Human Resources, Sustainability and Communication bij toonaangevend voedselproducent Vandemoortele. Als HR-goeroe met tientallen jaren ervaring zorgt hij voor een employer branding-sausje waaraan zelfs de moeilijkst te strikken kandidaten niet kunnen weerstaan. En aangeworven talent? Dat blijft trouw smullen van ‘our tasteful life’!