Direct naar inhoud
3 Vacatures
Raakpunten
Raakpunten

RAAKPUNTEN: Employer branding
Buzzword of niet?

Raakpunten. Je hebt er met iedereen die je ontmoet minstens één, maar onderling als marketing- en communicatieprofessionals delen we ze bij de vleet. Via ons werk. In onze failures. En onze ambities.

Marc Croonen van Vandemoortele is niet de minste. Als Chief Human Resources zorgden zijn inzichten voor succes binnen het bedrijf en voldoening binnenin zichzelf. Tijdens deze eerste episode belicht hij zes thema’s waarmee Team Vandemoortele dag in dag uit streeft naar het opbouwen van een sterk en duurzaam werkgeversmerk.

Op 1-2-3 je employer brand versterken

“Praat met elke schakel in het proces”

Wil je geraakt worden door álle inzichten van HR-expert Marc? In ruil voor je emailadres (geen spam, beloofd!) scoor je een link met de volledige videoreeks.

  • Op 1-2-3 je employer brand versterken
  • De 2 B’s: branding en betrokkenheid
  • Trefzeker dankzij talentontwikkeling
  • Denk eens out-of-the-(tool)box
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.

Zo (ge)raakt(e) Marc Croonen er

Genkenaar Marc Croonen (63) is Chief Human Resources, Sustainability and Communication bij toonaangevend voedselproducent Vandemoortele. Als HR-goeroe met tientallen jaren ervaring zorgt hij voor een employer branding-sausje waaraan zelfs de moeilijkst te strikken kandidaten niet kunnen weerstaan. En aangeworven talent? Dat blijft trouw smullen van ‘our tasteful life’!

https://impulscommunicatie.be/wp-content/themes/impuls