Impuls wordt … Dimpuls
Energie besparen? Dat doen we bij Impuls Communicatie op een manier die past bij onze “branding”. Kaarsen aan, verlichting uit! Het leverde sfeervolle eindejaarsbeelden op, maar toch ook een paar … uitdagingen.
Lees meerEnergie besparen? Dat doen we bij Impuls Communicatie op een manier die past bij onze “branding”. Kaarsen aan, verlichting uit! Het leverde sfeervolle eindejaarsbeelden op, maar toch ook een paar … uitdagingen.
Lees meerOeps, staat de W in WK dit jaar voor Wélk Kampioenschap? Hoe enthousiast de gouden generatie Rode Duivels enkele zomers geleden nog werd toegejuicht, zo stil is het nu.
Lees meerMogen we even iets bij je “aankaarten”? 💌 Niet per postduif, maar in een video vol (dennen)naalden, (lijm)spuiten en (al dan niet alcoholische) bubbels!
Lees meerGoud én zilver? Dat hadden we nooit durven dromen toen we op woensdag 1 december naar de Best of Content Awards in Mechelen afzakten. Alhoewel … Onze contentcampagne voor ‘Ik ben ik’ was wel echt straf.
Lees meerEen blauwdruk is onmisbaar wanneer je een huis bouwt. Op dezelfde manier is een archetype belangrijk in brand building: het zorgt voor een kader en biedt bakken inspiratie. Impuls Communicatie gebruikt daarom in elke strategische oefening de archetypes van Jung.
Lees meer